تهران شصت متری شور آباد خیابان حمزه آباد پلاک 23
09332999380 - 02155054374 - 02155310625

موادپلاستیکP.p

موادپلاستیکP.pرا میتوانید از شرکت پلاستیک مواد که بصورت تخصصی در زمینه فروش انواع مواد پلاستیکی فعالیت میکند خریداری نمایید. این شرکت بمنظور جلب رضایت مشتریان خود بهترین قیمت ها را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است.

محصولات پلاستیکی زیادی را میتوان در اطراف خود مشاهده کنیم که در ساخت هر یک از آنها از مواد پلاستیکی گوناگونی استفاده شده است. از انواع مواد پلاستیکی پر کاربرد باید به موادپلاستیکP.p اشاره کنیم. اما موادپلاستیکP.p چیست؟ موادپلاستیکP.p در واقع همان مواد پروپیلن هستند که بصورت اختصاری و با حروف انگلیسی PP‌ شناخته میشوند. موادپلاستیکP.p یا همان پروپیلن از مواد همه منظوره است که در سراسر دنیا کاربرد بسیار وسیعی پیدا کرده است. موادپلاستیکP.p کاربرد های زیادی همچون کاربرد صنعتی و همچنین ساختمانی دارد. پروپیلن ها از برتری های بیشتری نسبت  به دیگر مواد پلاستیکی برخوردار هستند که همین موضوع باعث شده تا مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به برخی از برتری و ویژگی های آن در مقایسه با دیگر مواد اشاره خواهیم کرد.

موادپلاستیکP.p

چه عواملی باعث برتری موادپلاستیکP.p بر دیگر مواد شده است؟

یکی از عواملی که خرید موادپلاستیکP.p را بر دیگر مواد ارجحیت داده است قیمت بسیار مناسب آنها میباشد. قیمت ها برای خریدار و شرکت هایی که از این دسته مواد برای تولید محصولات پلاستیکی استفاده میکنند بسیار مهم است که از این رو این مواد از قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با دیگر مواد برخوردار هستند و میتوانند در کاهش هزینه ها نقش بسیار مهمی داشته باشند. وزن بسیار مناسب نیز در افزایش تقاضا برای خرید موادپلاستیکP.p تاثیر گذار بوده است و میتوانند با وزن کم خود در وزن محصول نیز تاثیر زیادی داشته باشند. موادپلاستیکP.p از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند که این انعطاف پذیری بسیار خوب به دلیل خصوصیات شیمیایی و فیزیکی متغیر آن است. امروزه با توجه به خواص بسیار زیاد این مواد استفاده از آنها در صنایع پزشکی و تولید تجهیزات پزشکی افزایش چشمگیری داشته است.

فروش موادپلاستیکP.p بر اساس موارد مصرف

موادپلاستیکP.p به انواع گوناگونی دسته بندی میشوند که بر همین اساس نیز خریدار متناسب با نیاز خود اقدام به خرید این مواد میکند. فروش موادپلاستیکP.pمتناسب با  مصرف در شش نوع مختلف انجام میشود. از انواع مواد پلاستیکی متناسب با نوع مصرف میتوان به مواد پلاستیکی تزریقی، الیاف، بادی، فیلم وشیت، پایپ و روکش و محافظ اشاره نمود. مواد پروپیلن تزریقی از جمله پر کاربرد ترین مواد هستند که برای تولید لوازم الکتریکی و الکترونیکی، لوازم خانگی، صنایع بسته بندی، صنعت خودرو، وسایل پزشکی و موارد دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. موادپلاستیکP.pالیاف برای صنایع نساجی بصورت نخ و الیاف یکسره کاربرد دارد و رتبه دوم مصرف را نیز به خود اختصاص داده است. موادپلاستیکP.p بادی برای تولید قوطی و بطری و همچنین مخازن کاربرد دارد. مواد پروپیلن فیلم و شیت برای فیلم های گرافیک و شیت بسته بندی استفاده میشود. نوع پایپ این مواد برای تولید لوله های آب و فاضلاب به کار میرود و نوع روکش و محافظ نیز در صنایع تولید کابل و سیم استفاده میشوند.

1مجموع 1 محصول
1مجموع 1 محصول
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :